Subject: saldoteatis/Tallship OU
From: "Tatjana Rudakova - Tallship, Accounting Dpt." <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 15:21:20 +0200

Tere,

Seoses majandusaasta lõppemisega ja audiitorkontrolliga ettevõttes, oleme
tänulikud

kui võrdlete meievaheliste arvelduste saldot seisuga 31.12.2024.a. Palume
kontrollida

saldo õigsust ja tagastada teatis koos teiepoolse kinnitusega.

Best regards

Tatjana Rudakova

Accounting department

Tallship OU

Lastekodu 43, Tallinn 10144 Estonia

Tel.

+372 6 273 565

E-mail:

[email-masked]

Fax.

+372 6 273 534

Web:

www.tallship-cargo.com

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, February 11, 2025 3:35 PM
To: Tatjana Rudakova - Tallship, Accounting Dpt.
Subject: Message from KM_C224e

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.